Pokrila sam se, ali sam se ljubila s momkom

Pokrila sam se, ali sam se ljubila s momkom
Pitanje: Selam alejkum! Prije svega da pohvalim vas rad na stranici i trud koji ulazete. Imam veoma tezak problem…i nadam se da imate odgovor na moje pitanje. Do prije nekoliko mjeseci zivjela sam kao i vecina ostalih cura, znaci: izlazila, oblacila usko, nisam redovno klanjala, slusala muziku, jednom rijecju nisam shvatila bit zivota tj. da budem pokorna Allahu s.w.t. I tako je bilo do prije 6 mjeseci kada sam pocela razumijevati vjeru, paziti na namaz, sto je moguce vise izbjegavati usko itd. Da bih se ubrzo nakon toga i pokrila, hvala Allahu s.w.t. Moj momak, koji je…
takodjer u skoro isto vrijeme kao i ja poceo praktikovati vjeru, me podrzao u tome, i bio je potpuno za to. Ali nakon nekoliko dana od kada sam se pokrila osamili smo se i cak smo se poljubili i to se desilo nekoliko puta u par dana… Hvala Allahu dz.s. prestali smo s tim i iskreno smo se pokajali tako da se vise nikad to nije ponovilo. InsAllah, planiramo stupiti u brak, medjutim trenutno nemamo uslove za to – roditelji a i fakultet nas sprjecavaju, jer smo mladi. Samo napomena: kada kazem “poceli praktikovati vjeru” mislim na sve farzove (svaki namaz, post…) i sto vise Sunneta propisanog od naseg Poslanika s.a.v.s. Eh, moje pitanje glasi koliki je to grijeh, da li me ovo izvodi iz vjere i da li je veci grijeh, jer sam pokrivena a to sam pocinila??? Da nam Allah Milostivi svima oprosti nase grijehe i slabosti, i neka je Njegovo prokletstvo na sejtana l.a.
Odgovor:
AlejkumusSelam!
Da se djevojka muslimanka osami i poljubi sa momkom muslimanom strancom koji joj nije mahrem (tj. kome je dozvoljeno da je oženi) je jedan od velikih grijeha u islamu, s tim da to djelo ne izvodi njegovog počinioca iz vjere. Pokrivena djevojka koja to učini ima istu veličinu grijeha zbog ljubljenja kao i nepokrivena djevojka muslimanka (koja praktikuje mnoge druge stvari vjere mimo pokrivanja) s tim da nepokrivena ima dodatni grijeh zbog samog nepokrivanja. To jest nepokrivenost ne utiče na veličinu grijeha zabranjenog ljubljenja, a nema sumnje da pokrivenoj djevojki ne priliči da sebi dozvoli da upadne u takav šerijatski prekršaj jer bi je sama marama trebala dodatno sprečavati od sličnog za razliku od nepokrivene.

Vama se dogodio ovaj prekršaj zbog onog što muslimanska omladina smatra da je halal i sasvin normalno, a to je ašikovanje i zabavljanje u obliko kako je to rasprostranjeno kod nas. A ašikovanje i zabavljanje vode u osamljivanje, naslađivanje sa pogledom, šejtanskom uljepšavanju toga što rade, pa onda i u ljubljenje, grljenje, naslađivanje u tjelesnom dodirivanju jednog drugog i rađenju svega mimo zinaluka, a često to završi i samim zinalukom. Zbog svega ovoga samo ašikovanje i zabavljanje su šerijatski neprihvatljivi a našto ukazuju mnogi šerijatski tekstovi.
Naime, Uzvišeni zabranjuje zinaluk riječima: “I ne približavajte se zinaluku” (El-Isra’ 32). Znači, Allah subhanehu ne zabranjuje samo zinaluk nego i svaki vid približavanja zinaluku, a nema sumnje da ono što se radi prilikom ašikovanja da je vid približavanja zinaluku. Takođe, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je zabranio osamljivanje žene sa muškarcem koji joj nije mahrem: “Neka se niko od vas ne osamljuje sa ženom osim ako je sa njom mahrem (otac, brat, dajdža i slično)” (Buharija i Muslim). Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je zabranio gledanje u ženu osim prvi nehotični pogled. S tim da je momku koji je na ženidbu dozovljeno da kradom ili uz prethodni dogovor vidi djevojku koju hoće da zaprosi, čak je dozvoljeno da joj vidi kosu.
Kaže Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: “Kada neko od vas hoće da zaprosi ženu ako je u stanju da vidi ono što će ga navesti da je oženi neka to učini“. (Ebu Davud 2082 i Ahmed 3/334, šejh Albani ga ocjenjuje dobrim) Prema tome, ako je onome ko hoće da oženi neku ženu dozvoljeno da je vidi radi prosidbe, kao što je došlo u hadisu, onda to znači da sastajnje sa njom, osamljivanje i sve ostalo što se radi prilikom ašikovanja ili zabavljanja nije dozvoljeno.
Zaključak nakon svega kazanog je da ako ste se dogovorili da se uzmete nekad poslije kada steknete mogućnosti, onda se nemojte više sastajati, izlaziti i slično, nego čekate taj period za koji procjenite da se nakon njega možete uzeti. Znači, bez ašikovanja, hodanja, izlaženja i sastajanja bez mahrema. U protivnom, opet ćete doći u priliku da se poljubite ili uradite nešto gore od toga, jer ašikovanje samo po sebi vodi u to. A ako ne možete tako onda se lijepo i kulturno raziđite dok ne budete spremni za ženidbu oboje. Ve billahi tevfik.
Mr. Zijad Ljakić

Share:

Нема коментара:

Постави коментар