SUMNJAM DA SU MI RODITELJIMA POSTAVLJENI SIHRI

SUMNJAM DA SU MI RODITELJIMA POSTAVLJENI SIHRI
PITANJE:
Poštovani, javljam vam se povodom moje sumnje da su mojim roditeljima postavljeni sihri. Naime, već duže vrijeme u kući vlada nesnosni nemir, negativna energija. Moj otac je izgubio interesovanje za familiju, često mijenja raspoloženja, nije mu stalo do žene, djece. Moja majka je uvijek nasekirana, izražava se vulgarno, postala je hladna, u svom je svijetu. Već godinama nema napretka ni u kakvom segmentu našeg života, osjećam da je u pitanju crna magija.
Moji roditelji nisu religiozni ljudi, ako bih i dala prijedlog da posjete nekoga, hodžu, odbili bi ili bi odugovlačili. Tako da me zanima, da li ja tu mogu pomoći, da barem doznam neke osnovne informacije, da li ja mogu posjetiti hodžu koji se bavi ovakvim tipom liječenja, da vidim da li su stvarno postavljeni sihri, u ime moga oca i majke. Nisam dosad imala doticaja sa ovim, ne znam kome bih se obratila. Kako već duže vrijeme pratim ovu stranicu, vi ste mi prvi pali na pamet. Bila bih vam jako zahvalna kada biste mi pružili pomoć, dali preporuku, uputili me nekom provjerenom čovjeku koji bi mi mogao pomoći. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:
Vama još ljepši pozdrav – selam alejkum! Da ne znam kakvog liječnika Kur’anom posjetite i da vam ne znam kakav jak lijek dadne, u vašoj kući neće biti napretka, sreće, blagostanja, ljubavi i sloge dok se vi i vaši roditelji ne vratite vjeri. Je li vi mislite da se takva vrsta problema, porodični problemi i problem crne magije, rješava “čarobnim štapićem” ili tamo nekim zapisom od nekog hodže?  Ako ste tako mislili riješiti svoje probleme, onda ste se prevarili.
Da biste počeli rješavati problem crne magije ili džinskog djelovanja (ako je to uopće u pitanju), trebate prvo očistiti svoja srca od taloga grijeha koji se godinama kupio, zatim učiniti iskreno pokajanje pa se onda vratiti vjeri. Žao mi je, ne mogu vas uputiti nikakvom hodži jer vam niti jedan hodža ne može pomoći.
Vi trebate  i možete samo sami sebi da pomognete jer u srcima vaših roditelja nema ljubavi, vjere niti nade. U njihovim srcima je samo očaj. Ako slučajno odete do nekih hodža i ako vam kažu da vam mogu pomoći te vam dadnu neke zapise ili neku vodu, znajte da ste otišli do osoba koje se ustvari bave crnom magijom i koji su pokvareni i tako ćete zapasti u još veće probleme.
Preuzeto sa: kurankaolijek.com

Share:

Нема коментара:

Постави коментар