Kako se primjeti izlazak džinna iz tijela?

Kako se primjeti izlazak džinna iz tijela?
PITANJE:
Esselamu alejkum.
Unazad već otprilike 9 godina sam saznala da sam ‘ograjisala’, tj. nagazila na nešto. Nisam to ozbiljno shvatala niti sam se uopće trudila da se toga riješim, pa je vrijeme prolazilo a ja nisam marila. Kasnije se stanje naravno pogoršalo, nisam noćima spavala, osjećala sam nečije prisustvo i neprestano sam se bojala. Čak se desi kao da me ‘neko’ siluje, da Allah sačuva. Tako da sam otišla jednom čovjeku koji se ‘time’ bavi. Pila sam vodu na koju je naučio, kupala se tom vodom, učila Kur’an, klanjala namaz. Dvaput sam ga posjetila, ali se nisam potpuno ‘toga’ riješila. Pa sam opet prestala sa tom terapijom, jer nisam srcem bila u svemu tome.
Međutim unazad nekoliko mjeseci, počela sam opet redovno klanjati, slušati Kur’an, i srcem sam ušla u vjeru, hvala Allahu. Ali osjetim prisustvo džina u sebi. ‘Igranje’ tijela, kad se masiram boli i sl. Upućena sam dosta u njihov svijet. Ono što ja osjetim jeste da se ‘on’, jedan džin, ili možda ‘oni’, ne znam, zadovoljavaju mnome. Molim Allaha da me sačuva, i da se ne bojim nikoga osim Njega.
Ali da li je potrebno da idem kod nekog hodže da bih se toga spasila ili to mogu sama, primjenjujući terapiju koju mi je već jednom jedan hodža dao? Da li smo u stanju sami da ih istjeramo? Kako možemo primijetiti i da li možemo primijetiti kad džin napusti naše tijelo, ako se samostalno liječimo od njih? Ili se to može desiti samo uz pomoć nekog hodže? Zahvaljujem.
ODGOVOR:
Alejkumu selam,
Koliko je meni poznato, džin ljudsko tijelo napušta onda kad bolesnik spava, rijetko da džin samovoljno tijelo napusti onda kada je bolesnik budan. Postoje određeni simptomi koje bolesnik osječa nakon izlaska džinna, odnosno nakon uništenja sihra ili prestanka djelovanja uroka, jer sa svim navedenim džinni imaju veze.
Znači, simptomi da je džinn ili više njih napustio tijelo su:
a) Osječaj velikog olakšanja u području prsa i dolazak veće količine oksigena.
b) Smirenost i nestanak one iznenadne ljutnje i mržnje, ponovna ljubav prema svojim bližnjima, nakon što ih je prezirao.
c) Iznenadno nestajanje osječaja tuge, zabrinutosti i žalosti, te osječaj neke čudne radosti.
d) Čovjek sam sebi ne može da povjeruje da je u njemu bio džinn, i osječa se kao da je sve to bio samo ružan san.
e) Lakše kretanje, bez ikakvih poteškoća, pogotovo u području nogu ispod članaka.
f) Odmornost prilikom spavanja.
g) Česta pojava kao da čuje ezan.
h) Kad čuje učenje Kur’ana, osječa kao da ga prvi put sluša.
i) Izvršavanje vjerskih propisa sa velikom ljubavlju.
j) Pročiščavanje psihe i bolja koncentracija te bolje pamčenje.
k) Nestanak svih umišljanja (kao npr. o samoubistvu, mržnji prema mužu i sl).
l) Dok mu budu pričali šta je sve radio od sebe, on ne može da vjeruje da je on bio ta osoba.
m) Poboljšanje apetita.
n) Normalno mokrenje (mala nužda), jer džinn ponekad zna to otežavati.
o) Normalno vračanje u stanje polnih aktivnosti sa svojom ženom (nakon što jedno drugo nisu željeli)
p) Uživanje u polnom odnosu sa svojom ženom
q) Povečana ljubav prema svojoj djeci, osječaj kao da je bio daleko na putu pa ih nije dugo vidio.
r) Čovjek če primjetiti da njegov jezik što više izgovara zikr Allahu dž.š.
s) Prestanak strašnih i uznemirujučih snova.
t) Prilikom učenja ponovo ruqje ili korištenja terapije, bivši bolesnik ne osječa nikakve tegobe, nego naprotiv odmara se kada sluša ruqju ili pije naučenu vodu ili jede naučeni med.
Takođe prilikom učenja rukje, džinn može da napusti tijelo. Iskusan liječnik može to da primijeti, a tada se mogu desiti znakovi: jako znojenje i jako crvenilo u licu, ponekad osječaj nagle hladnoče, a nakon toga smiraj, težina i bol na tijelu gdje džinn izlazi, to traje nekoliko minuta.
Vi ste uradili veliku grešku, jer ste nakon korištenja terapije (med i voda) te obavljanja namaza, prestali koristiti sve navedeno jer ste mislili da ste izliječeni pošto vam je bilo lakše. Dakle, dok liječnik nakon nekoliko provjera i učenja rukje ne kaže da ste uz Allahovu pomoć izliječeni, ne smije se terapija i ibadet prekidati. Nažalost, dobar broj bolesnika čim osjeti olakšanje, prestane se masirati uljem maslinovim i piti naučenu vodu kao i zapostavljanje ibadeta (namaza), što je velika greška.
Dakle, džinn ne može izači uz vaše samostalno liječenje niti uz pomoć hodže, oni izlaze uz Allahovu pomoć i dozvolu, sve ostalo je bespomočno, sve o NJEMU, s.w.t. zavisi. To što osječaš sve te reakcije, dokaz je da nisi izliječenja i da to trebaš završiti. Kao prvo, budi ustrajna u svim ibadetima, budi iskrena i moli Allaha za pomoć. Kao drugo, upotrijebi te terapije što imaš onako kako ti je taj imam savjetovao. Kao treče. Ako vidiš da se loše osječaš, ponovo otiđi do njega neka ti prouči rukju i ponovo da terapiju.
Veoma je važno da se ide osobi koja liječi ispravno Kur’anom, a ne raznim šarlatanima i sihirbazima, ako liječe raznima hamajlijama i zapisima, dalje od njih.
Ebu Bilal

Share:

Нема коментара:

Постави коментар