Naučni aspekt sjedenja u namazu



Naučni aspekt sjedenja u namazu
Iftiraš pozicija proizvodi takozvani “refleksioni pritisak”. Oni koji ne ispravljaju desnu nogu vertikalno, oni dobivaju refleksioni pritisak samo na neke dijelove tijela, a ako se noga postavi vertikalno, onda se u tom slučaju tretira: mozak,vrat, grlo, srce, glasne žice, sinusi, dio mozga koji kontroliše hormone i drugi dijelovi tijela. Zato je bolje da koliko god je moguće sjedimo u korektnoj iftiraš poziciji.
Mnogi od nas ne poznaju blagodati sjedenja na namazu u iftiraš[1] poziciji, niti znaju šta to znači za naše zdravlje.
Ako pogledamo na mapu ljudskih refleksa (nerava), kada smo u iftiraš poziciji naše desno stopalo dobiva opterećenje na vrhu, a lijevo stopalo dobiva opterećenje na donjem i srednjem dijelu.
Akupunkturne-tacke-stopalaIftiraš pozicija proizvodi takozvani “refleksioni pritisak”. Oni koji ne ispravljaju desnu nogu vertikalno, oni dobivaju refleksioni pritisak samo na neke dijelove tijela, a ako se noga postavi vertikalno, onda se u tom slučaju tretira: mozak,vrat, grlo, srce, glasne žice, sinusi, dio mozga koji kontroliše hormone i drugi dijelovi tijela. Zato je bolje da koliko god je moguće sjedimo u korektnoj iftiraš poziciji. Ovim postupkom se nadamo da ćemo dobiti nagradu za slijeđenje sunneta Muhammeda, sallAllahu alejhi we sellem, a istovremeno ćemo postići sve zdravstvene koristi ove “indirektne masaže nerava”: vrata, mozga, grla itd.
Od Ebu Hamida es-Sa’idija, radijAllahu anhu, se prenosi da je rekao: “Vidio sam Allahovog Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem, da na tešehudu[2] sjedi na lijevoj nozi a desnu drži uspravno.”(Sahihul Buhari)
Pouke iz hadisa:
1. Sunnet je da se sjedi u iftiraš poziciji na prvom tešehudu (sjedenju).
2. Sjediti u iftiraš poziciji je isto tako preporučljivo kada se sjedi između dvije sedžde i poslije podizanja sa druge sedžde (kratko sjedenje prije nego se ustane na drugi rekat)
3. Sjedenje u iftiraš poziciji je sunnet Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem. Prakticiranjem sunneta i pozivanjem drugih da ga prakticiraju, dobiva se nagrada od Allaha, subhanehu we te’ala.
4. Slijeđenje Poslanika, sallAllahu alejhi we sellem, sadrži u sebi nur koji nas približava Allahu, subhanehu we te’ala.
Pripremio: Suad Macic
Izvor: dzematsabah-com

Share:

Нема коментара:

Постави коментар