Imam li bačen sihr?

Imam li bačen sihr?
Pitanje: Esselamu alejkum we rahmetulahi ,eh ovako već pola godine imam jaku nesvjesticu i drukčije mi je ne znam kako da opišem , išao sam doktoru vadio nalaze , super su bili hvala Allahu, ali to me je samo još više zabrinulo, čak neku noć imao sam san kako mi hodža uči Kur’an, a ja se derem na sav glas , koliko god klanjao i posvetio se islamu ovo mi ne prolazi ne znam šta da činim , stvar nije toliko strašna, ali ipak osjetim da nisam nikako dobro kako sam bio , pa kad bi me mogli posavjetovati i reći mi imam li bačen sihr , da vas Allah nagradi najvećim dobrom na ovom svijetu, i na ahiretu , Esselamu alejkum!
Odgovor: We alejkumu selam, molim Allaha da ti pomogne i nađe izlaz iz te situacije, ne mogu ti konkretno reći šta je kod tebe, jer za uspostavljanje dijagnoze doktor mora da vidi pacijenta, ali tebi savjetujem da odeš kod nekog ko zna učiti rukju kako bi provjerio da li se radi o sihru ili ne.
Odgovorio: Uvaženi šejh hafiz Imad el-Misri / islam-iman

Share:

Нема коментара:

Постави коментар